jueves, 4 de septiembre de 2008
ready !!
miss creo que ya esta bien mi tarea de el blog... me costo mucho trabajo pero creo que ya esta terminada bueno la veoo en clase cuidese !..
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
jonatan hello !!..i am jonatan , i study the high school in the ENP 1 , i have 15 years old ...My favorites colors are the black and white i like the box and the karate this are my favorites sports.. actually i play volleyball in the school i am not verry good but i do my best ,i like the cars my favorite i think is the mustang (shelby gt 500 ), i like the partys, the sports and my friends but the more important in my life is my family !..