jueves, 4 de septiembre de 2008

ready !!

miss creo que ya esta bien mi tarea de el blog... me costo mucho trabajo pero creo que ya esta terminada bueno la veoo en clase cuidese !..

1 comentario:

Mtra. Marsella dijo...

Very good now Jonatan, it was time, right?
Now please, take note of your mistakes and CORRECT THEM AT ONCE.
I am 15 years...
My favorite colors...
I like box and karate, these are my favorite sports. Now, I play...
I like cars...
I think it is the Mustang
I like parties, sports, the most important....